SMS KUNDKLUBB

Bygg personliga relationer

Att nå ut med rätt budskap till rätt person och vid rätt tillfälle är kärnan i marknadsföring. Dina kunder möter varje minut mängder av budskap från olika källor, kommersiella, privata och sociala.
Hur ska du nå fram i mängden?

Så lyckas du med SMS till din kundklubb

Vill du börja marknadsföra dina varor eller tjänster med hjälp av SMS till din kundklubb? Vet du inte hur du ska komma igång? Lugn, vi hjälper dig. Framgången beror framförallt på personligt riktade erbjudanden, till rätt personer vid rätt tillfälle. Här kan vi ge dig råd och hjälp på vägen, baserat på lång erfarenhet om vad som funkar.

Vi hjälper dig också att sticka ut i mängden med olika sätt att göra dina meddelanden personliga.

Det enda du behöver tänka på är att bestämma dig för vad du vill ha sagt.

 

Därför Generic som din partner för SMS till din kundklubb

Vi vet att det finns företag som skickar meddelanden sällan och företag som skickar ofta till många. I vår prismodell hittar du säkert ett alternativ som passar just dina önskemål. Självklart kan du välja tilläggsfunktioner, till exempel avisering vid driftavbrott.

Kontakta oss så diskuterar vi en bra lösning för dig.

Artboard 82 Copy 3

Mass-SMS med många fördelar

Valfri avsändare

Använd företags- eller butiksnamn som avsändare​.

Personliga meddelanden​

Lägg till unik information i meddelandet, t.ex. namn, datum, butik etc.​

Planera

Bestäm i förväg datum och tidpunkt för utskick​.

Avregistrering

Stoppord på kortnummer 71720​ och automatisk stopplista​.

Uppföljning

Se hur många som tagit emot meddelandet​ och mät respons​.

Hantering av telefonnummer​

Välj hur du vill hantera kontakter, externt från Excel-fil​ eller internt från kontaktlista.

Bygg upp lista av telefonnummer (kundklubb)​

Välj hur du vill samla in dina kontakter, manuellt​, via SMS*​ eller QR-kod/Formulär.

Nummertvättning

Använd olika nummerformat, +46, 070, 070- 070/, mellanslag etc.