KOMMUNIKATION FÖR FINTECH
Tappa inga kunder, bli bästa lånekompis istället
Kommunicera smart och säkert med kunderna via SMS. AI-baserade flöden bygger relationer och stöttar kundtjänst med många ärenden.
Så bygger du kundrelationer och avlastar kundtjänst
Upplever du att många vänder sig till kundtjänst med samma frågor vid samma tillfällen? Eller att du tappar kunder helt i onödan? Då ska du titta närmare på hur du kan bygga relationer och lojalitet genom smarta och säkra kommunikationsflöden via SMS. Det avlastar kundtjänst som kan fokusera på dem som behöver råd och hjälp. Se hur det funkar i filmen!
VARFÖR GENERIC
Smarta SMS-flöden och säkra kommunikationslösningar
DIALOGBASERADE FLÖDEN
Automatiserade SMS är enkelt, snabbt och tryggt för kunderna och kundtjänst kan fokusera på dem som behöver hjälp eller vill höja sina lån.
SÄKRA LOGIN-LÖSNINGAR
Tvåfaktorsautentisering är en säker inloggning för dina kunder. Oavsett om de har BankID eller inte kan de logga in med SMS-kod.
ALL DATA I SVERIGE
Dina eller kundernas data svävar aldrig bland molnen utan är alltid i tryggt förvar i våra svenska serverhallar.
RELATERADE LÖSNINGAR
Bli bästa lånekompis och erbjud dina
kunder valfrihet och säkerhet
Meddelanden i form av SMS är lösningen på många kommunikationsbehov. Vill du lyfta dina kunders upplevelse? Skicka SMS som e-post eller tvärtom? Skicka till en särskild grupp? Krypterat eller som flash-SMS? Läs mer