KOMMUNIKATION FÖR FINTECH

Tappa inga kunder, bli bästa lånekompis istället

Kommunicera smart och säkert med kunderna via SMS. AI-baserade flöden bygger relationer och stöttar kundtjänst med många ärenden.

Så bygger du kundrelationer och avlastar kundtjänst

Upplever du att många vänder sig till kundtjänst med samma frågor vid samma tillfällen? Eller att du tappar kunder helt i onödan? Då ska du titta närmare på hur du kan bygga relationer och lojalitet genom smarta och säkra kommunikationsflöden via SMS. Det avlastar kundtjänst som kan fokusera på dem som behöver råd och hjälp. Se hur det funkar i filmen!

VARFÖR GENERIC

Smarta SMS-flöden och säkra kommunikationslösningar

Dialog_sms_generic
DIALOGBASERADE FLÖDEN

Automatiserade SMS är enkelt, snabbt och tryggt för kunderna och kundtjänst kan fokusera på dem som behöver hjälp eller vill höja sina lån.

Sakra-log-in-generic
SÄKRA LOGIN-LÖSNINGAR

Tvåfaktorsautentisering är en säker inloggning för dina kunder. Oavsett om de har BankID eller inte kan de logga in med SMS-kod.

all-data-i-sverige-generic
ALL DATA I SVERIGE

Dina eller kundernas data svävar aldrig bland molnen utan är alltid i tryggt förvar i våra svenska serverhallar.

RELATERADE LÖSNINGAR

Bli bästa lånekompis och erbjud dina
kunder valfrihet och säkerhet

Meddelanden i form av SMS är lösningen på många kommunikationsbehov. Vill du lyfta dina kunders upplevelse? Skicka SMS som e-post eller tvärtom? Skicka till en särskild grupp? Krypterat eller som flash-SMS? Läs mer

Vi kan bearbeta våra kunder på ett smidigare sätt, får en högre svarsfrekvens och kontakt med fler på kortare tid.”

Lollo Larsson,
Anti-money laundering Specialist OPR- Finance

LÄS CASE

johan_generic_rund

Vill du veta mer? Kontakta mig!

Jag heter Johan Hjelm och är Business Developer på Generic. Ring, messa eller maila mig gärna.

johan.hjelm@generic.se
+46 (0)730 44 11 62