
SPOT ON MESSAGING
Utveckla kundresan med intelligent dialog
Som transportör står du mitt emellan e-handlaren och slutkunden och är den ende som har personlig direktkontakt med kunden. Det betyder också att du kan paja allt eller göra din kund till kung - samtidigt som du själv blir kung.
Så kortas leveransfönstren med AI
Lösningen är en ubersmart dialog baserad på artificiell intelligens, AI, där mottagaren själv kan välja tid och plats för leveransen och kan ändra sig om det dyker upp hinder.
Läs mer om hur Gordon Delivery kortade sina leveransfönster:
Så får du pålitliga aviseringar
Vår styrka som samarbetspartner är innovativ kundanpassning. Vi är din rådgivare som följer din utveckling och föreslår nästa steg. Vi gör allt för att du ska bli kung hos din kund som blir kung hos sin kund… ja, du fattar.
Läs mer om hur Early Bird tog kontroll på last mile:
Så blir du kung på last mile
Kolla filmen högst på sidan om om du inte redan gjort det. Den visar en typisk dialog. Läs hur Gordon Delivery och Early Bird gör. Hör av dig till oss om du vill bli kung på last mile.
LÖSNINGAR FÖR LOGISTIK
Flexibilitet både för dig och dina kunder
AVISERINGAR
Automatiserade system för leveransaviseringar ger en naturlig kunddialog och stor konkurrensfördel.
DIALOGER
Helt eller delvis automatiserade dialoger som ökar försäljningen och förbättrar kundupplevelsen.
BEMANNING
Rätt bemanning är en utmaning i en personaltät verksamhet. Nå de du behöver, när du behöver dem.